prechodmodry

© 2006 WebDesign
Ivan Alscher

ZÁVODY

sprintsucho.jpg    Hrobská jízda 06.10. - 07.10.2012 a Vroutek 13.10. - 14.10.2012

Klasika - Hrobem prostě začínáme. Je to tradice. Většinou spřežení.
Danielka měla premiéru - jela Scooter SC11. Zvolila jako psa Alyesku, se kterou již minulý rok běhala dětský canicross. Alyeska je hodná, ale asi dost zvyklá na smečku a na mě. Už po startu se za mnou otáčela a běžela spíše proto, že jsem jel za ní na kole. Ale nakonec to šlo a Dany nebyla ani poslední.
Se spřežení jsme jeli na pohodu. Holky mají své tempo, které musí zohledňovat samozřejmě nejpomalejšího člena, což je pravidlo všech pravidel: Spřežení je tak rychlé, jako jeho nejpomalejší pes. Vroutek - příjemná a nenáročná trasa. Asi zřejmě nejvhodnější závod pro naší začínající musherku - Danču. Tentokrát jsem vybral Atibu, která si asi ze všech psů nejvíce hledí jen své cesty a bez mluvení a mohla by být v SC11 lepší než Atiba A nakonec ...... byla opravdu o dost lepší. V sobotu jsem jel ješte za Dančou, ale již jsem vůbec nemusel zasahovat a Atiba šla celou dobu výborně. V neděli pak již jeli sami. Nakonec skončila 13 z 15-ti a to v kategorii dospělých,

midsnih.jpg    Janovičky - Mistrovství České republiky v MIDu 21.01.2012 - 22.01.2012

Janovičky jsou pro mne zatím vrchol celoročního kolotoče s trénováním a vůbec se dá říct i zatím symbol našeho koníčku. Nádherný závod se skvělou organizací.
Závod se koná v okolí krásné vesnice Janovičky u Broumova. Od nás trochu dál, ale vyplatí to. Tento rok jsem jel pouze s Danielkou - Mára měl hokejový zápas.
Vzal jsem si dovolenou a vyrazili jsme s Dany již v pátek ráno. Dorazili jsme mezi prvními na "stake", a tak jsme měli dobré místo na parkovišti.
Sněhu bylo spousty. Jen teplota se pohybovala kolem nuly, ale jin super.
Měl jsem trochu obavy, jak holčičky vydrží 2x 32 km na sněhu. Sáňě jsme totiž sundali den předem z půdy kůlny, což znamená, že jsme tuto sezónu neujeli na sněhu ani metr :-( .
V sobotu holky vyrazily do kopce po startu jako čerti. Krásně mě vyvezly většinu kopců. Příjemné zpestření nám připravili obyvatelé vesničky Heřmánkovi, kteří projíždějící závodníky hostili panákem slivovice nebo ořechovice - ta byla skutečně výborná - a plátkem špeku. Skvělé zpestření. Ještě že cíl po panaku slivovice byl už "jen" cca 5 km. Výsledný čas byl pěkny a byl jsem spokojen.
V něděli jsem jsem vyrazil s většími obavami, jak celou trasu holky zvládnou. Krizi měla Amálka, která se rozhodla v jednou s prvním klesání, že prostě zastaví a nepojede. Na řadu tedy přišlo to, co jediné platí na husky - povzbuzení a pohlazení. Slezl jsem tedy ze sáněk a chvíli Amálu hladil, chválil a povzbuzoval. Potom jsme vyrazili. Amála ještě celou první třetinu cesty měla krizovku, ale nakonec to rozešla ( "Rozběhla" bych to asi nenazýval :-) ). Dokonce v místě nejprudšího klesání asi někde zaslechla srnku a rozjela to tak, že jsem měl co dělat, se držet věže.
Do cíle jsme dojeli a dokonce mě překvapilo, že je o minutu horším časem, něž v sobotu a to jsme se celkem zdrželi ve dvou krpálech za čajem, kde jsme dohnali "Mamuty" a v uzkých místech nešli předjet.
Celkově jsme tedy udrželi 7. pozici a byl jsem opravdu spokojený. S holčičím spřežením to je dobré.

sprintsucho.jpg    Běleč nad Orlicí - Hradecký MID 26.11.2011 - 27.11.2011

Do Bělče jsme se vypravili celé rodina. Nikdy jsem tam nebyl a každý si minulé závody vždy pochvaloval. Závod to byl opravdu velký. Přes 200 závodníků.
Samotná trať byla místy nádherná a místy ale i trochu nezáživná - hlavně dlouhé rovné úseky po štěrku. Skoro žádné kopce a takové tratě nejsou úplně pro nás. V budoucnu budeme samozřejmě na závod jezdit, ale nikdy asi nesmím počítat s nějakým výborným umístěním. Toto je trať pro sprintéry. My máme šance v kopcích, kde holkám pomáhám. V sobotu jsem udělal trochu chybku, že jsem je hned na začátku "pustil" déle ve sprintu a v neděli jim síly chyběli. Petr Gurega se v neděli trápil ještě více, a tak se na podařilo nebýt poslední.

sprintsucho.jpg    Hory u K. Varů 22.10.2011 - 23.10.2011

Závod v Horách u KV byl vyvrcholením tzv. "Krušnohorského poháru", který se skládal ze 3 závodů - Hrobská Jízda, Vroutecký sprint a Sprint na Hornabergu.
Hornaberg měl jako závod premiéru. Byl jsem zvědavý. Závod se jel na obrovské zrekultivované výsypce dolů. Stake byl na místní malém letišti. Závod pěkný, ale povrch bohužel pro packy pejsků trochu hrubší, místy betonový, a tak v nedělním kole chudák Azízka dokalištila svojí packu a 2/3 závodu prokulhala a tak poslední mikrozávod "Já-LuckaW" vyhrála Lucka. Po závodě jsem zjistil, že se během těch dvou dnů Azízka ubrousila drápek na přední pacce až ke kanálku, kde již je krev.
Na závod se mi podařilo přes kamaráda Vláďu, zajistit několik originálných medailí s motivem Krušnohorského sportovního klubu psích spřežení.

sprintsucho.jpg    Vroutek 8.10.2011 - 9.10.2011

Vroutek je dost rychlý. Snažili jsme se také a v mikrosoutěži Já-LuckaW jsem měl těsné vítězství. Celkově zatím 2:0 pro mě ( Vroutek a Hrob).

sprintsucho.jpg    Hrob u Teplic "Hrobská jízda" 01.10.2011 - 02.10.2011

Pro nás opět první závod sezóny. Změna oproti minulému roku byla v mé kategorii. Už ne samozrejmě C1 ale A1 díky štěňátkům. Jejich první závod a ještě v Hrobě, kde se narodila jejich mamka - Canny
Kategorie je tento rok dost silná. Spousta známých "rychlíků", takže jsme si s Luckou Wegnerovou tiše "stanovili" naši soukromou podkategorii spřeženích složených pouze z fenek. Všichni to zvládli na výbornou.

midsnih.jpg    Děčínský Sněžník 5.2.2011 - 6.2.2011

Tuto zimu jsem si naplánoval málo závodů. Na suchu jsem byl na "Hrobské jizdě", v Novém Domě a v Červeném Kostelci. Na zimní závody jsem chtěl určitě na Janovičky, ale nakonec jsem si to rozmysle s ohledem na nejisté počasí, ale hlavně také, že jsme s Ami, Azi a Canny neměli prakticky nic natrénované. Po vánocích, kdy přišla postupně obleva, mráz, obleva a mráz, jsme trénovali maximálně jednou týdně, což bylo nic.
Na zimní závody jsem se proto rozhodnul pro Děčínský Sněžník - sprint. Je to relativně kousek od nás a sprint v C1 je jen pár kilometrů.

sprintsucho.jpgmidsnih.jpg    Zhodnocení sezóny 2009/2010 a vůbec ...

Sezónu jsme začali tradičně Hrobskou jízdou. Je to klasika - spousta spřežení, individualistů spíš míň. Počasí se povedlo a závod byl taková pohodka - ne moc dlouhý a ani jsem se "neupekli" na polní části. 6. místo za rychlíkama bylo zasloužené. S Martinem Kurakem jsme si procvičili předbíhání :-)
sprintsucho.jpgČervený Kostelec se musí jet už jen kvůli všem kamarádům. Prostě tam jsou všichni. Letošní ročník zpestřil Habas a jeho svatba s Bárou den před závodem. Můj průměr 17,02 km/hod myslím je na naše "ťapací" spřežení docela dobrý - byl jsem spokojen. Zazávodili si i naše dětičky. Daninka měla jen smůlu v zatáčce na mokré trávě. Do zatáčky vbíhala jako druhá, ale ouha - pád, slzičky, sbírání se ze země a doběh z brekem do cíle jako předposlední. Neva :-).
V midsucho.jpgJičíně po Zdebínem jsme byli úplně poprvé. Všichni nás upozorňovali na pěkné bahínko a měli pravdu.
Občas to tam bylo jako na tankodromu. Bahínko bylo v nekterých místech až po břicha psům. Třešničkou na bahenním dortu ovšem byl brod pře potok. Kdo byl zručný, mohl přeskákat suchou nohou přes bedýnky naházené ve vodě, ale myslím, že tuto trasu zvládla tak slabá třetina závodníků a většina suchou nohou nepřešla :-) . Celé se to samozřejmě jelo dvakrát a za celý víkend tedy 4x. Trať byla i pevnostní zkouškou pro káry. Pár jich zlomených bylo.
midsucho.jpgVotice u mě byli také premiérou. A dost mile překvapili. Příjezd (terén ) sice nic moc, ale za to trasa super. Krásné jedno velké kolo se spoustou stoupání a zatáček, polem, lesem,.., prostě zajímavá trať. Holkám, myslím, vyhovovala ze všech podzimních závodů této sezóny nejlépe. V neděli jeli ještě lépe něž v sobotu, takže síly dobře náplánovaly. Kronusovci závod opravdu dobře zorganizovali - všechna čest.
midsucho.jpgTočník býval vždy krásný. Krajina je tam nadherná, večery na hradě, vesnická zábava v hospůdce atd. Bohužel tento rok tak nějak nic moc. Asi nejvíce mě mrzelo, že se nejely ty "krásné" kopce a vracečka zezadu od hradu - krásné jedno kolo. Tento rok bohužel poloviční trať a dvakrát :-( . K tomu horko a holky prostě zase druhý kolo nechtěly. Projeli jsme se, to jo, ale prostě člověk očekával to, na co byl "zvyklý" z minula. Ale dobrý - buďme rádi za každý závod.

midsnih.jpg    Eduardův mid 21.02. - 22.02.2009, Eduard u Jáchymova

Můj poslední závod sezóny 2009. V práci jsem si vzal na pátek dovču s tím, že v klidu kolem oběda dojedu buď jen s dětmi nebo i Pavlou na Edika. Vše bylo teoreticky naplánováno, ale .... viz. Stalo se ...
Po "čtvrtečně/pátečních nervech" jsme v sobotu ve 3 ráno zabalili karavan a v 6:30 vyrazili na Eduard. Petrovi Guregovi jsme po ceste volali, že nakonec jedem a poprosili jej, aby nás rychle "šoupnul" někam ke konci startovní listiny MIDu. Petr ochotně vše zařídil. Dojeli jsme cca 9:15 hod. a za pomoci silného traktoru a lana zaparkovali nad startovní loukou. Startoval jsem asi za hodinu ! Hned po příjezdu se nás "ujal" Martin Kurak a všechny formality (startovné, očkováky, číslo, atd.) zařidíl - díky moc.
Jelo si dvě kola o celkové délce necelých 27 km. Nebudu nic mlžit - jedinná, která mohla byla Canny. Silami v závěsu byla Popelka, kterou jsem v půli závodu dal dopředu za Azízu. Na konci sil jsem tedy byl já a Azíza. Amála zůstala na Stake-Outu, protože měla "uťapkané bolavé packy z jejího "rajzu". Stres a nevyspání dokonce zapříčinily to, že jsem při běhu do kopce za saněmi usínal, což se mi doposavaď zdálo celkem nemožné :-/ . Ale pretrpěli jsme to a dojeli. Nejtěžší bylo to, že do sněhu se po cestě bořily nohy a běh, či "dloubání" bylo do obtížné.
Děti si celý den užívali sněhu, kterého bylo více než dost. Večer jsme na chvíli zašli na dvě pivka a alou na kutě dospat předchozí dni.
V neděli sice Azíza nemohla už vůbec, ale já jsem na tom fyzicky byl podstatně lépe. Zlepšili jsme se o cca 15 minut.
Po vyhlášení jsme museli ještě provést otočný manévr s karavanem a následně jsme se opět nechali vytáhnout traktorem - silákem na hlavní silnici.

midsnih.jpg    Děčínský Sněžník 31.01.2009 - 01.02.2009, Sněžník - Zadní Ves

S účastí na Sněžníku jsem trochu váhal, ale nakonec jsme v pátek odpoledne s Danielkou směrem k Děčínu vyrazili. Stolová hora Děčínského Snežníku byla impozantní. V této části republiky jsem ještě nikdy nebyl. Sněhu bylo dost a drobnou starost mi jen dělalo to, že se trať midu jede 2x 16 km. A skutečně. V druhém kole jsem holky musel minimálně 5 km přesvědčovat, že kolo jedeme ještě jednou. V sobotu jsem byl také trochu "bludička", kdy jsem jako "trubka" už na první křižovatce sjel na trasu D. Tím jsem si sice trasu jakoby zkrátil, ale spolu s bloudění a hledání trasy A se rozdíl nakonec kilometrově zcela srovnal. Při bloudění jsem ještě trochu zmátl Ondru Stejskala, ale i ten se nakonec správně vrátil na trasu A. Trasa byla rovinatá a naše rychlost nevelká. Neva - alespoň jsme si trasu pekně užili :-) .

midsnih.jpg    Janovičky 17.01.2009 - 18.01.2009, Janovičky u Broumova

Na sněžné Janovičky jsem se více než jen tešil. Bylo to hned několik premiér najednou - poprvé s naším karavanem, poprvé na závodech na sněhu a poprvé na "nových" sprintovkách. Cesta do Janoviček je daleká. Na úvaziště-parkoviště jsme dorazili s Pavlou v pátek v půlnoci a znaveni cestou ulehli do krásně vyhřátého karavanu. Závod byl v nádherném prostředí Broumovských hor na pomezí s Polskem. Hned v sobotu jsem si na trati "připravil" pěknou scénku: při sjezdu na cca 13 kilometru jsem ve sněhu narazil skluznicí na kámen pod sněhem. Skluznice se prorazila, neboť na saních ve předu nemám sanici. Ze sáněk se okamžitě stala jedna "velká brzda". Abych nesletěl, chytnul jsem se pořádně věže, ale neboť byla také nevhodného plastu jako skluznice - praskla. Bližíví se pád jsem ustál. V tu chvíli jsem se začal smutný loučit se závodem. Kolem jedoucí Jana Holá mi ochotně mobilem zavolal pořadatelský skůtr. Přijel cca za 15 minut. Naložili rozlámané sáňky a s tím, že zpět do Janoviček s holkama dojdu pěšky, jsem vyrazil tažen 4-ma huskama dále po trati. Po cca 2 km proti mě opět jel skůtr a tentokrát s jinými (nerozbitými :-) ) saněmi. Později jsem zjistil jejich majitele. Byl to pořadatel-showmaker Jirka Plšek. Srdíčko poskočilo radostí, že se ještě svezu. Sobotní kolo jsme v pohodě dojeli. V neděli holky první půlku z 32 km trasy po opravdu velkých kopcích ťapkali spíše pomaleji. V druhe půli se pěkně rozjeli a nakonec jsme i se sobotním minimálně půlhodinovým zpožděním dojeli Michal Pelanta na rozdíl pouhých 5 minut. Super závod. Určitě budu každoročně jezdit. Metujáci mají prostě vždy super zajištění a zorganizovaný závod.

midsucho.jpg    Kubova huť 22.11.2008 - 23.11.2008, Šumava

Po čase "Krakonoš" Kučera spolu s Monikou Černou připravili v chráněné části Šumavi - Kubova huť zajímavý závod "Šediváčkova 33". Protože v předpovědi počasí hlásili sněžení a zimu, předem bylo avizováno, abychom si všichni vzali s sebou i saně. Moc jsme se těšili a doufali, že se svezeme konečně na saních. V pátek ve 21 hod. jsem dorazil na stake-out. Sněhu bylo na louce s úvazištěm cca 10 cm. Okamžitě jsme zapadli do sněhu s celým autem a vozíkem. Dál nás tahal traktor. V sobotu se zatím jelo na karách, ale nahoře na kopci bylo minimálně 25 cm sněhu. Tlačit káru bylo nutné i po rovině. Ve velké zimě zamrzali bovdeny na kárách a bohuzel, jak se v neděli ukázalo, i na karavanech. Netrpělivě jsme všichni očekávali neděli, zda-li se pojede na saních. V nědeli ráno nám Monika zdělila verdikt - jede se na saních. Hurá. Rychle jsme všichni připravovali saně a startovali ve volném pořadí. Jako v sobotu, tak i v neděli jsme jeli s Martinem Kurakem celou trasu téměř souběžně, a tak si naši hafáčci na sebe krásně zvykli. Na sněhu to bylo paráda. Celkový dojem z pěkného závodu zkazila bohužel tragická událost Valka :-(.

sprintsucho.jpg    Točník 15.11.2008 - 16.11.2008, u hradu Točník

Hrob nám již na podruhé vyhovoval. My na rovinkách rychlí nejsme, ale pokud jsou krpály a holkám pomůžu, tak se do kopce silnějším spřežením vyrovnáme a z kopce to holky rozpálit umějí. Nádherné počasí, nádherná příroda - snad nejhezčí závod podzimní sezóny.

sprintsucho.jpg    Hrobská jízda 04.10.2008 - 05.10.2008, Hrob u Teplic

Závody v Hrobě ( u hřbitova :-) ) jsou "klasika". Mraky skvělých musherů, spousta spřežení a pěkná trať. Jeli jsme s holkama v rámci svých možností a dojeli 4. Průměrná rychlost byla slušná a srovnatelná s těmi, co se umístili lépe. V sobotu jsme si s Popelkou vyšlápli na výlet na hřeben Krušných hor. Cestou si Popinu oblíbilo štěndo Bubák Zděnky a Milana. Popelka kupodivu nebyla nevrlá, ba naopak.

sprintsucho.jpg    Svatováclavské psí ježdění 28.09.2009, Mladá Boleslav

Tentokrát počasí bylo oproti minulému roku nádherné. Jen bylo naopak trochu horko. Vzali jsme s sebou i Elišku a projeli si SC1. Vzhledem k tomu, že vůbec spolu netrénujeme, jsme toho oba měli celkem dost :-). Čestně jsme zkončili v SC1 na 9. místě.
S husky holkama jsme se trochu trápili. Popelka měla strach z lidi okolo tratě, nahoře na poli u letiště bylo horko a k tomu Azíza cestou lovila myšky :-). Nakonec jsme dojeli 4. Možná, kdybychom v prvním kole 2x nekadili, tak by to na druhé místo stačilo. Dany i Mára si také zasoutěžili - se Zuzkou a Matýskem tety Jarči.

sprintsucho.jpg    MR čist. Pohár LADY BRIGHT MAGADAN 01.03.2008 - 02.03.2008, Červenovodské sedlo - Bystřec

Sníh tento rok - tragédie. Snad ještě horší než minulý rok. Zděnek Dolejš na webu ujišťuje, že sníh v sedle je. Plný nadšení jsme vyrazili do Orlických hor. Cesta dlouhá, ale očekávání sněhu nám pomahalo zahnat chmnury. Ještě večer, nás v hospodě Zděnek ujišťoval ( a i sebe :-) ), že sníh jěště na trať ze škarpy doházeli a závod se pojede. Bohužel z pátku na sobotu celou noc pršel teplý déšť. Po sobotním příjezdu na trať Hela Levíčková závod pro nebezpečnost odvolala. A nejen kvůli sněhu to bylo dobře. 1/2 hodiny po plánovaném startu "dorazil" uragán "Ema" a mimo jiné zlomil vzrostlý smrk, pod kterým ještě pred 10 minutami byl stake se psy ! Po zklidnění uragánu jsme sjeli do Bystřece, vrátili čísla a po smutném rozloučení s pořadatelem jeli 160 km zpět domů :-(. Příště již to určitě vyjde, Zdenku :-)

sprintsucho.jpg    Točník 17.11. - 18.11.2007, Žebrák

Účast na Točníku jsem měl naplánovanou ještě před začátkem sezóny. Pořadatelé připravili pestrý víkend: V pátek bylo na hradě Točník posezení při svíčkách a opékaném masu a pivečku zdarma. V sobotu zase byla zajištěna kyvadlová doprava do do hospůdky v nedaleké vesnici, kde jsme v ceně startovného měli také jídlo. Trať závodu je poměrně náročná a náročnost také zvýšil drobný déšť, který trasu rozblátil. V sobotním kole nás sice Martin Brzek celkem brzo po startu předjel, ale holky se jej "chytli" a nakonec jsme je ještě před cílem dohnali a předjeli. V neděli startoval Martin minutu před námi a šanci dohnat je jsme již němeli. Miloš Tomášek startující minutu po nás nás dojel, ale my jsme se ho opět "chytli" a holčičky svým "šarmem a krásou" dokonce psům Miloše trochu "zamotali hlavu", neboť při každém našem dohnání se jeho psi doslova otáčeli za našema "kráskama", a tak nám vlastně ani ujet nemohli. 1 km před cílem již pokusy o ujetí Miloš vzdal a jel již v závěsu za námi. Náš náskok ze soboty nám stačil a udrželi jsme pěkné 3. místo.

sprintsucho.jpg    Rakovnický sprint 27.10. - 28.10.2007, Nový Dům

Nový Dům je náš nejbližší závod a tudíž jsme jej nemohly vynechat a nelitovali jsme. Do Nového Domu přijelo celkem dost spřežení oproti individuálům. Počasí bylo vynikají pro běh psů. Ami,Azi a Popi jeli v pohodě. V sobotu nám jen trochu přidalo pár vteřin nemožnost předjet pomalejšího závodníka v rovince hned po startu, kde cesta byla lemovaná hustým křovým a museli jsme, ač plní sily počkat na první širší úsek, kde jsme to teprve "rozjeli". V neděli již bylo startovní pole seřazeno podle rychlosti a mohli jsme naplno "stíhat" závodníka před námi - spřežení Zděnky D. V celkovém pořadí jsme se nakonec "dostali na bednu" a zkončili na medajlovém 3. místě. Pavla s Eliškou v kategorii BKJW jela výborně a umístila s v poměrně velké konkurenci také na skvělém 3. místě.

sprintsucho.jpg    BONO 07 20.10. - 21.10.2007, Červený Kostelec

Závody v Červeném Kostelci pořádaném Musher´s club "Metuje" bývají perfektně organizované a to se potvrdilo i v tomto závodě. Závodil jsem poprvé v kategorii C1 a Pavla s Eliškou BKJW - sprint. Trochu jsme se zalekli během pátečního pozdního příjezdu lehkého poprašku sněhu,ale během víkendu bylo počasí celkem dobré. Jen zimička v noci ve stanu tak romantická nebyla. Ale závody vše vynahradily. Holky nádherně jeli, hlavně v neděli, kdy se zlepšili více jak o minutu a tím jsme poskočili na 5. místo. Pavla s Eliškou jeli také výborně a o 1 sekundu (!) zkounčili na 4. místě za naší kamarádkou Zděnkou.

sprintsucho.jpg    Svatováclavské psí ježdění 28.09. - 28.09.2007, Mladá Boleslav

Na závody v Mladé Boleslavi jsme plánovali vyjet vsichni, ale počasí bylo velice nepříznivé, a tak jsem vyrazil jen s Popelkou (SC1) a Eliškou (BKJ). Ráno ještě poprchávalo jen trochu. Zato o závod byl přímo ceďák. Druhé kolo bylo pořadateli zrušeno. Eliška sprintovala v rámci jejich možností a dojela s mnou pro 7. místo. S Popelkou jsme se na kolobrndě v provazech deště projeli a zkončili na 12. místě (poslední ne :-) ). Jako vždy byly ceny a tombola v Mladé Boleslavi velice bohatá a tak nikdo nepřišel zkrátka.

sprintsucho.jpg    Čakovsko-Novodvorský okruh 24.03. - 25.03.2007

Naše první oficiální závody se uskutečnili v Náměšti na Hané - "Čakovsko-Novodvorský okruh". Závody byly velice daleko, ale cestu jsem alespoň spojil s přivezením zánovní tříkolky od pani Filiačové z Lipníka nad Bečvou. Závodil jsem s Eliškou v kategorii BKJM a s Popelkou a Sněhurkou SC2. Trať byla lehce bahnitá. V sobotu jsem po prvním kole byl s Eliškou na průběžném nadějném 2. místě. S husčíma holčičkama na 6. místě. Na nedělním startu jsem měl cíl udržet s Eliškou 2. místo, ale hned v první zatáčce Eliška lehce zazmatkovala a já zkončil na zemi. Spadnutý řetěz a vyháklé lanko přední brzdy mne zdrželo o cca 45 vteřin a zbytek závodu také nebyl v duchu sobotního trysku a to nás odsunulo na konečné 5. místo. Při pádu jsem si narazil zápěstí a tak jsem na koloběžce s Popelkou a Sněhurkou lehce "sténal", ale nakonec jsme v jejich prvním závodé mezi konkurencí "chrtů" a "plácaček" byli čestně na 6. místě.
Zranění zápěstí bylo nakonec závažnější = zlomená navikulární kost a sádra na 2 měsíce. Z Moravy jsem uz řídil auto jednou rukou a na benzínách pejsky také jednou rukou vyndaval z vozíku a venčil :-( .